понеділок, 29 листопада 2021 р.

Музичний мікс: "Я піснею вертаюсь до життя"

Вже відгоріли айстри у саду,
Кленове листя золотом облито,
А я іду, по стежечці іду,
Яку стоптало наше спільне літо.
Я знаю, ти не вернешся уже,
Бо наші долі ніби розкололись.
Але для чого пам’ять береже
Твоє тепло і твій привітний голос?

30 листопада ми б святкували 70-річницю від дня народження Назарія Яремчука. Назарій Яремчук прожив до прикрого мало (30.11.1951 – 30.06.1995), але встиг стати легендою вітчизняної естради. Саме тому, ми згадуємо про його життєвий та творчий шлях. На жаль, доля забрала Назарія у далекі небесні світи, натомість, залишивши його чарівні пісні та спогади про цю людину. 

Запрошуємо переглянути сторінки біографії митця  https://www.roduna.org/category/biohrafiya та прослухати музичний мікс: "Я піснею вертаюсь до життя"

«Я любив вас усіх, а найбільше
любив Україну...»

Немає коментарів:

Дописати коментар