четвер, 1 жовтня 2015 р.

Маленьким шанувальникам книги


Серії "Чому я не можу..." 
                    видавництва "Літопис"
   
   Книжки дитячої серії "Чому я не можу...?" допоможуть батькам доступно й цікаво відповісти на ті запитання,які щоденно ставлять діти віком від 4 до 8 років. Кольорові, яскраві ілюстрації сприятимуть тому, що книжка стане улюбленою для Вашої дитини. Примітки для батьків і вчителів допоможуть пояснювати складні наукові поняття за допомогою простих експериментів, які можна робити в домашніх умовах.

Книжки з цієї серії:
  • "Чому я не можу застрибнути на місяць?" (енергія)
  • "Чому я не можу з'їхати веселкою додолу?" (світло)
  • "Чому я не можу жити під водою, як риба?" (вода)
  • "Чому я не можу літати, як супергерой?" (рух)
 Саллі Г'юїтт. Чому я не можу жити під водою, як риба? та інші запитання про воду / Г. Саллі; Пер. з англ. М.Товкало. - Львів: Літопис, 2010. - 32 с.  -(Серія "Чому я не можу...".)
   Чому ми не бачимо електрики? Чому я не можу запустити свого повітряного змія без вітру? Чому неможливо прожити без їжі? Чому неможливо серфінгувати, коли немає хвиль? 
     Веселі й захопливі ілюстрації до цієї книжки заохотять дітей ставити запитання про енергію й засвоювати перші наукові поняття.

    Саллі Г'юїтт. Чому я не можу з'їхати веселкою додолу? та інші запитання про світло / Г. Саллі; Пер. з англ. М.Товкало. - Львів: Літопис, 2010. - 32 с.  -(Серія "Чому я не можу...".).

Чому нам здається, що місяць змінює свою форму? Чому виблискує море? Чому важко розпізнати кольори в темряві? Чому дзеркало показує твоє відображення навпаки?
  Веселі й захопливі ілюстрації до цієї книжки заохотять дітей ставити запитання про світло й засвоювати перші наукові поняття.
Саллі Г'юїтт. Чому я не можу жити під водою, як риба? та інші запитання про воду/ Г. Саллі; Пер. з англ. М.Товкало. - Львів: Літопис, 2010. - 32 с.  -(Серія "Чому я не можу...".). 


   З чого зроблені хмари, і чому падає дощ? Чому тонуть скляні камінці, а повітряна кулька - ні? Чому неможливо жити під водою, як риба?
    Веселі й захопливі ілюстрації до цієї книжки заохотять дітей ставити запитання про воду й засвоювати перші наукові поняття.

        Саллі Г'юїтт. Чому я не можу літати, як супергерой? та інші запитання про світло / Г. Саллі; Пер. з англ. М.Товкало. - Львів: Літопис, 2010. - 32 с.  -(Серія "Чому я не можу...".).
   Чому колесо кругле, а не квадратне? Для чого потрібні магніти? Чому так важко їхати велосипедом під гору? Що таке земне тяжіння?  І чому неможливо літати, як супергерой?
  Веселі й захопливі ілюстрації до цієї книжки заохотять дітей ставити запитання про рух і засвоювати перші наукові поняття.
  
Видавництво "Літопис" перекладає і видає знану у світі інтелектуальну літературу різного спрямування, знайомить українського читача з вершинами світової гуманістичної думки. Прагнуть розвивати й поширювати ідеї толерантності, віднаходити взаєморозуміння, зберігати і пропагувати європейську культурну спадщину в Україні й українську - у світі.



Немає коментарів:

Дописати коментар