середу, 7 квітня 2021 р.

МАНДРІВКА В КРАЇНУ ЗДОРОВ'Я

Здоров’я — розкіш для людини, 
Найбільша цінність у житті. 
Як є здоров’я день при днині, 
Можливість є йти до мети.

 Казки валеологічного спрямування для щоденного використання. Ні для кого не секрет, що казка — один із найдоступніших видів передачі інформації дітлахам. У стислій ненав'язливій формі казка дає можливість повідомити дітям основні життєві цінності, поділитися досвідом нації. Пропонуємо добірку притч і казок, що відкриють малечі цінності здорового способу життя та значно спростять роботу вчителя на уроках із основ здоров'я. 
Отож, мандруємо в КАЗКОВУ КРАЇНУ ЗДОРОВ'Я
Казка про здоровий спосіб життя

Ви змучились читати?
 Давайте проведемо фізкультхвилинку і далі продовжимо дивитись мультики
Охоронці здоров'я
Ранкова зарядка
Мийдодір
Мультики про здоров'я. Освіта дитини XXI століття
Гігієна для дітей: як уберегтися від злих мікробів?
Навіщо чистити зуби? Мультик про зуби 

Хай завжди будуть зубки білими
Про замазуру
Як перемогти епідемію
Абетка Харчування. Таємниці гігієни харчування
Їжачок і здоров'я 
Найбільше багатство — здоров'я | В гостях у Добрячка


Немає коментарів:

Дописати коментар